לעבור את החורף בבריאות

לעבור את החורף בבריאות

החורף הוא עונה קרה, גשומה וסגרירית. התנאים הללו מעודדים את התפתחותם של חיידקים וווירוסים, מה שמוביל לעלייה בשכיחות של מחלות כמו הצטננות, שפעת ודלקת ריאות. כדי להימנע ממחלות וליהנות מחורף בריא, חשוב להקפיד על מספר טיפים.

תזונה בריאה

תזונה בריאה היא המפתח לבריאות טובה בכל עונה, אך היא חשובה במיוחד בחורף. מזונות בריאים מספקים לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו כדי לתפקד בצורה תקינה, כולל ויטמינים, מינרלים וחלבונים.

כדי לעבור את החורף בבריאות, מומלץ להתמקד באכילת מזונות עשירים בוויטמינים C ו-D. ויטמין C עוזר למערכת החיסון להילחם בזיהומים, וויטמין D עוזר לגוף לספוג סידן, שהוא חיוני לבריאות העצמות והשרירים.

מזונות עשירים בוויטמין C כוללים פירות הדר, תותים, פלפלים וירקות עליים ירוקים. מזונות עשירים בוויטמין D כוללים דגים שמנים, ביצים, חלב ומוצרי חלב עתירי שומן.

בנוסף, חשוב לשתות הרבה מים כדי לסייע לגוף להיפטר מרעלים.

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך מצוינת לשפר את הבריאות הכללית, כולל מערכת החיסון. פעילות גופנית עוזרת לגוף לייצר תאי דם לבנים, אשר נלחמים בזיהומים.

מומלץ להקפיד על לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה ברוב ימות השבוע. ניתן לחלק את הפעילות לפרקי זמן קצרים יותר, כגון 10 דקות של הליכה או ריצה שלוש פעמים ביום.

במידה ואתם חולים, חשוב להימנע מפעילות גופנית מאומצת.

שינה מספקת

שינה מספקת היא חיונית לבריאות טובה בכל עונה, אך היא חשובה במיוחד בחורף. שינה מספקת עוזרת לגוף להתאושש ממחלות, לחזק את מערכת החיסון ולשמור על מצב רוח טוב.

מומלץ לישון בין 7 ל-8 שעות בכל לילה.

הימנעות ממגע עם חולים

אם אתם חולים, חשוב להימנע ממגע עם אנשים בריאים. כאשר אתם חולים, אתם עלולים להפיץ את המחלה לאחרים.

אם אתם חייבים להיות במגע עם אנשים בריאים, הקפידו לכסות את הפה והאף שלכם כשאתם מתעטשים או משתעלים.

חיסונים

חיסונים הם הדרך הטובה ביותר להגן על עצמכם מפני מחלות עונתיות. החיסונים הניתנים בחורף כוללים חיסון נגד שפעת, חיסון נגד נגיף הפפילומה (HPV) וחיסון נגד טטנוס, דיפתריה וקמפילובקטר.

טיפים נוספים

  • שטפו ידיים באופן קבוע, במיוחד לאחר שאתם נוגעים בפנים, לאחר שאתם מתעטשים או משתעלים, וכן לאחר שאתם באתם במגע עם אדם חולה.
  • השתמשו במזגן או במאוורר כדי לשמור על ביתכם או משרדכם יבש וחם.
  • הימנעו מחשיפה לאוויר קר מדי.
  • אם אתם מרגישים לא טוב, הישארו בבית.

על ידי הקפדה על הטיפים הללו, תוכלו להפחית את הסיכון לחלות וליהנות מחורף בריא.

אהבתם? תחשבו עם מי תרצו לשתף?

יש לכם שאלות? שנחזור אליכם?

מוצרים נבחרים

האם כולסטרול מזיק לבריאות?

היום נדבר על הכולסטרול! זה שכולם מפחדים ממנו. האמת, לא יודע למה. אולי בגלל הרופאים, אולי רעש בתקשורת ואולי הדיאטנים. תמיד דיברו והסבירו לנו שכולסטרול

צמחי מרפא לחורף בריא

צמחי מרפא לחורף בריא צמחי מרפא הם דרך טבעית ויעילה לשפר את הבריאות ולהגן על הגוף מפני מחלות. בחורף, כאשר מערכת החיסון שלנו נחלשת, צמחי

לעבור את החורף בבריאות

לעבור את החורף בבריאות החורף הוא עונה קרה, גשומה וסגרירית. התנאים הללו מעודדים את התפתחותם של חיידקים וווירוסים, מה שמוביל לעלייה בשכיחות של מחלות כמו

חומצות שומן חיוניות

חומצות שומן חיוניות הן חומצות שומן שגופנו אינו מסוגל לייצר בעצמו, ולכן חייב לקבל אותן מהתזונה. חומצות שומן אלה חיוניות לתפקוד תקין של הגוף, והן

אומגה 3 בהריון

על חשיבות אומגה 3 בהריון ולידה. בתקופת ההריון בה נוצר ונבנה מוחו של העובר, אנו יכולים לעזור לו בהתפתחות טובה יותר ע”י נטילה עקבית של

תגליות מרעישות על תועלות הליקוריץ

שורש הליקוריץ ובעיקר תוסף הליקוריץ מתגלה כמוצר חיוני וממש מציל חיים למערכת העורקים וכלי הדם שלנו. כולנו זוכרים איך כילדים אהבנו את סוכריות הליקוריץ, את

טיפ יומי שיהיה לי בריא

אצלינו חברים מרווחים יותר!

ברוכ/ה הבא/ה חבר/ה

אנו נעדכן אותך בווצאפ על מבצעים ייחודיים לחברים