תגליות מרעישות על תועלות הליקוריץ

שורש הליקוריץ ובעיקר תוסף הליקוריץ מתגלה כמוצר חיוני וממש מציל חיים למערכת העורקים וכלי הדם שלנו.

כולנו זוכרים איך כילדים אהבנו את סוכריות הליקוריץ, את המקלות המסתלסלים המתוקים השחורים. כעת מתברר כי צמח הליקוריץ עושה פלאים גם למערכת כלי הדם שלנו.

כאן תלמדו כיצד לצרוך את הליקוריץ יום יום ולשמור על הבריאות של כולנו.

הליקוריץ מוזכר הרבה אחרוה ברפואה המזרחים. בהודו וסין ראו ביקוריץ מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות. השתמשו בו לפתרון בעיות אסתמה, דלקות פרקים שונות ובעיות במערכת העיכול.

מה שנחשף בשנים האחרונות מהווה פריצת דרך של ממש בכל הקשור לבריאות העורקים וכלי הדם שלנו, במיוחד לסכרתיים, מעשנים והסובלים מכולסטרול.

התגלית המרעישה התגלתה בזכות מחקר שנערך בבית החולים רמב”ם ובטכניון, הכל כחול לבן. במחקרים הללו חשף פרופסור מיכאל אבירם את העובדה שהליקוריץ יעיל לשורה של בעיות בכלי הדם. במחקרים הללו חשף אבירם את העובדה שהליקוריץ יעיל לניקוי העורקים, התמודדות עם מחלת הסוכר ו


אך מה שנחשף רק בעשור האחרון, ולא מעט בזכות מחקרים בכחול-לבן ברמב”ם ובטכניון, הוא הספציפיות שיש לליקוריץ לניקוי אבי העורקים, מניעת טרשת עורקים והתמודדות עם סוכרת, כולל במתקדמים וקשים. מצבים.

כאשר הרפואה הסינית פוגשת מעבדות כחול-לבן
מחקר הטכניון בדק את השפעת הליקוריץ, תחילה על עכברים מהונדסים גנטית לייצור עודף כולסטרול. פריטי קבוצת הביקורת סיימו את חייהם כחודש וחצי. עם זאת, שאר אלו שצרכו את תוסף הליקריץ חיו כשנה וחצי ובעצם השלימו את ימיהם.
הפתעה גדולה במיוחד חיכתה לחוקרים כשהתברר שהעורקים של העכברים מאותה קבוצה היו פתוחים ונקיים לחלוטין. בניסוי מעקב, שבוצע בבני אדם, נמצא כי הליקוריץ ‘מוריד את לחץ הדם ב -10%; המכונה “שומן רע”, על ידי 9%; ואילו ה- LDL המחומצן, השבר הבעייתי יותר של אותו “שומן רע”, לא פחות מ- 55%.

צמח הליקריץ גדל בהודו, סין ואפגניסטן. מעלותיו נגזרות משורש האדמה. אפשר למצוא אותו גם בשדות שלנו, אם כי לא בכמויות מספיקות. לכן יש לייבא. אך בכל הנוגע לייצור ומיצוי, הכולל גם סילוק ונטרול רכיבים פחות מוכחים, הצמח בישראל הוא אחד החשובים ולמעשה היחיד בעולם.
תוסף טבעי באישור משרד הבריאות

אז איך צורכים שוש? סוכריות הבמבוק יכולות לעזור, אך רק בכמויות “מסחריות” – ובמחיר כבד של סוכרים. חשוב גם לציין כי צריכת יתר יכולה למעשה להעלות את לחץ הדם. הפתרון נמדד כמוסות, אשר מנוסחות כתוסף מזון בבקבוקונים ייעודיים.

כאמצעי מניעה למחלות עתידיות, מומלץ מאה מיליגרם ליום, כלומר כמוסה אחת. במקרה של טרשת נפוצה מתקדמת, או הופעת סתימת עורקים חודרנית, מומלץ להגדיל את הכמות הנצרכת לשתי כמוסות ביום, בבוקר ובערב.

התוסף אושר על ידי משרד הבריאות וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים, כמו גם המלצותיהם של רופאים רבים. ד”ר יעקב פוגלמן, מומחה ברפואת משפחה בקופת חולים לאומית, אומר כי אין בספרות המקצועית שום תופעות לוואי ידועות או צרכים תוספים שצומחים. “זה מוצר טבעי לחלוטין”, הוא מדגיש.

בישראל, התוסף משווק כ- licorice +. המשווק, טבע בריאות בע”מ, מספק אותו באמצעות משלוח עד הבית ומציע מספר מסלולי רכישה: בקבוקון אחד במסלול מנוי חודשי, המספיק לטיפול יומיומי יעלה 189 שקל. עבור שלוש בקבוקונים תשלם 580 שקל. חצי טיפול עלות 980 ש”ח ואילו טיפול שנתי – 1,680 ש”ח.

מחזור הדם שלנו אחראי לחלק ניכר מסיבות המוות, וסוכרת היא מגיפה אמיתית במערב. “

במציאות כזו אנו מציעים פיתרון פרמקולוגי, מונע וחסכוני, השואב את מסורת הרפואה המזרחית בשילוב הידע והטכנולוגיה שפותחו במערב ובעיקר בישראל.

אהבתם? תחשבו עם מי תרצו לשתף?

יש לכם שאלות? שנחזור אליכם?

מוצרים נבחרים

לעבור את החורף בבריאות

החורף מגיע ואיתו האתגרים של מחלות החורף ומחלת השפעת. זה הזמן להתכונן וללמוד כיצד לעבור את החורף בבריאות.

האם כולסטרול מזיק לבריאות?

היום נדבר על הכולסטרול! זה שכולם מפחדים ממנו. האמת, לא יודע למה. אולי בגלל הרופאים, אולי רעש בתקשורת ואולי הדיאטנים. תמיד דיברו והסבירו לנו שכולסטרול

צמחי מרפא לחורף בריא

צמחי מרפא לחורף בריא צמחי מרפא הם דרך טבעית ויעילה לשפר את הבריאות ולהגן על הגוף מפני מחלות. בחורף, כאשר מערכת החיסון שלנו נחלשת, צמחי

לעבור את החורף בבריאות

לעבור את החורף בבריאות החורף הוא עונה קרה, גשומה וסגרירית. התנאים הללו מעודדים את התפתחותם של חיידקים וווירוסים, מה שמוביל לעלייה בשכיחות של מחלות כמו

חומצות שומן חיוניות

חומצות שומן חיוניות הן חומצות שומן שגופנו אינו מסוגל לייצר בעצמו, ולכן חייב לקבל אותן מהתזונה. חומצות שומן אלה חיוניות לתפקוד תקין של הגוף, והן

הורדת סוכר בצורה טבעית

הורדת סוכר זה אחד האתגרים של רבים וטובים של האנשים שסביבנו. כל אדם שני מגיל מסויים נצרך למשימה של הורדת סוכר וזה בכלל לא פשוט.

אומגה 3 בהריון

על חשיבות אומגה 3 בהריון ולידה. בתקופת ההריון בה נוצר ונבנה מוחו של העובר, אנו יכולים לעזור לו בהתפתחות טובה יותר ע”י נטילה עקבית של

מדוע אנו צריכים את שורש הליקוריץ?

קצת ריענון מדוע אנו צריכים את ליטול את שורש הליקוריץ. כידוע, סכרתיים מפתחים בכלי הדם תהליכים טרשתיים (סתימות וכו) וחשוב למנוע אותם או לעצור אותם

צמחי מרפא לחורף בריא

צמחי מרפא לחורף בריא צמחי מרפא הם דרך טבעית ויעילה לשפר את הבריאות ולהגן על הגוף מפני מחלות. בחורף, כאשר מערכת החיסון שלנו נחלשת, צמחי

טיפ יומי שיהיה לי בריא

אצלינו חברים מרווחים יותר!

ברוכ/ה הבא/ה חבר/ה

אנו נעדכן אותך בווצאפ על מבצעים ייחודיים לחברים